فریت بار از اصفهان (ارسال بار مسافری به صورت هوایی)

فریت بار از اصفهان (ارسال بار مسافری به صورت هوایی)

اگر به دنبال راهی مطمئن برای ارسال انواع بسته، مدارک مهم، صنایع دستی، کالاهای صنعتی و لوازم‌ و امکانات نمایشگاهی، حیوانات خانگی، مواد غذایی، لوازم منزل و تجاری خود به سراسر دنیا از اصفهان هستید!

یا اگر مسافر یا مهاجر هستید و خودتان را برای سفر به هر یک از کشورهای خارجی آماده می‌کنید و می‌خواهید بارتان را به هر نقطه از دنیا ارسال کنید؛ شرکت سریع ترابرک کهشکان (STK) بارهای مسافری و تجاری شما را در سریع ترین زمان و پایین ترین هزینه در سلامت کامل به مقصد مورد نظر شما ارسال می‌کند. این مجموعه دارای مجوز رسمی سازمان هواپیمایی کشور به همراه پرسنل آموزش دیده و آشنا با صنعت حمل هوایی است.

ما در شرکت سریع ترابر کهکشان (STK)، با ارائه خدماتی مانند حمل هوایی، فریت بار و کارگو، یارتان خواهیم بود. تنها کافیت با مشاورین ما به صورت 24 ساعته تماس بگیرید. شماره تماس با ما : 09197532407

شرکت خدمات فریت بار و کارگو سریع ترابر کهکشان (STK)، مجری حمل هوایی انواع بار، به‌عنوان مرکزی برای سهولت ثبت درخواست فریت بار شما در نظر گرفته شده و شما را در ارسال بار به سراسر دنیا یاری می‌کند. این مجموعه می‌تواند پس از تحویل گرفتن انواع بار در محل منزل و انبار یا دفتر شما و اعمال بسته‌بندی حرفه‌ای بر روی بار شما جهت به سلامت رسیدن آن به آلمان، امور گمرکی در گمرکات کشور مبدأ را انجام دهد. پس از آن، بار شما با بهترین نرخ حمل بار هوایی به آلمان صادر می‌شود. خدمات بار مجموعه ما چنین است:

  • بسته‌بندی تخصصی بار جهت ارسال بار  و فریت بار
  • حمل اضافه‌بار مسافری در ارسال بار به سراسر دنیا
  • ارسال لوازم منزل به شهر
  • فریت بار تجاری
  • ارسال مدارک تحصیلی و شغلی (پاسپورت ، شناسنامه ، مدارک دانشگاهی و …)
  • ارسال حیوانات خانگی
  • ارسال مواد غذایی (خشکبار ، گلاب و …) متاسفانه به تازگی آلمان اجازه ارسال پسته رو به هیچ عنوان نمی دهد.
  • ارسال انواع خرده بار (انواع هدیه ، بارهای شخصی ، سوغاتی و …)
  • ارسال لوازم دانشجویی و دانش آموزی
  • ارسال تابوت و جسد متوفی
  • ارسال صنایع دستی و آثار هنری
  • ارسال انواع فرش دستباف ، ماشینی، گلیم و تابلو فرش
  • ارسال تخصصی جهت حمل دارو و مرسوله های پزشکی در دمای کنترل شده
  • ارسال کالاهای صنعتی و لوازم و امکانات نمایشگاهی
  • ارسال سمپل های تجاری
  • ارائه فورواردینگ بین المللی و ترخیص کالا
  • ترانزیت داخلی، خارجی و راس استاف
  • ارائه سرویس های کانتینری وارداتی و صادراتی به آلمان به صورت FCL و LCL به ایران و بالعکس

فریت بار چیست و چه کاربردی دارد؟

ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که فریت بار چیست؟ به قوانین حمل و نقل هوایی در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر می‌گویند که شما در یک سفر هوایی فقط امکان حمل بار اضافه تا 20 یا نهایت 30 کیلوگرم را دارید. یعنی در صورتی که وزن بار شما از این عدد بیشتر باشد باید برای حمل اضافه بار خود مبلغ بالایی را با عنوان ” جریمه اضافه بار” پرداخت کنید.

حالا در صورتی که شما مجبور به حمل بار اضافه‌تری باشید تکلیف چیست؟ چطور می‌شود بارهای سنگین را به کشورهای دیگر برد، بدون این‌که متحمل پرداخت هزینه جریمه شد؟

در این شرایط شما می‌توانید از فریت مسافری (freight) استفاده کنید. فریت بار به معنی امکان ارسال مازاد بار مسافر بدون پرداخت جریمه و با هزینه بسیار کمتر و البته ایمن‌تر است.

چطور می‌توان از امکان فریت بار استفاده کرد؟

اگر می‌خواهید بار خود را فریت کنید، باید ابتدا با یک شرکت فریت بار تماس بگیرد. یک شرکت فریت بار معتبر نماینده فروش بار خطوط هوایی مختلف است. این شرکت‌ها مجوز‌های لازم برای فریت بار را از مراجع ذی‌صلاح اخذ کرده‌اند.

شرکت فریت بار اصفهان یا هر شهر دیگری که منتخب شماست وظیفه دارد هماهنگی‌های لازم برای فریت بار شما را با شرکت‌های حمل و نقل هوایی مثلا یا دریایی انجام دهد. به عنوان مثال فریت بار ایران ایر، ماهان، ترکیش ایرلاین، قطر ایرویز، لوفتانزا، هواپیمایی امارات و …

مزیت استفاده از امکان فریت اضافه بار مسافری چیست؟

الف) کم بودن هزینه فریت بار

اگر شما اضافه بار داشته باشید، باید در زمان پرواز به ازای هر کیلو 20 یورو جریمه نقدی پرداخت کنید تا بتوانید بار خود را با هواپیما حمل کنید. درحالی‌که با فریت بار شما با پرداخت مبلغ 4 دلار به ازای هر کیلو از بار خود می‌توانید آن را به هر مقصدی در جهان ارسال کنید. بنابراین کم بودن هزینه فریت بار به نسبت جریمه‌ اضافه بار، اصلی‌ترین مزیت استفاده از فریت اضافه بار مسافری است.

ب) اطمینان از سلامت بار

مزیت دیگر فریت کردن بار این است که شما می‌توانید از سلامت بار خود مطمئن باشید. چراکه شیوه بسته‌بندی بار، لیبل زنی دقیق و بارگیری بارهایی که فریت می‌شوند این اطمینان را به شما می‌دهند که بار شما سالم، بدون آسیب و در زمان تعیین شده توسط خود شما در مقصد به دستتان خواهد رسید.

ج )استفاده از خطوط هوایی دلخواه

از دیگر مزایای فریت بار می‌توان به این نکته اشاره کرد که لزومی ندارد فریت بار توسط خطوط هوایی انجام شود که خود شما به‌عنوان مسافر از آن استفاده می‌کنید. به‌طور مثال ممکن است شما به مقصد فرانکفورت از خطوط هوایی لوفت‌هانزا بلیط تهیه کرده باشید، ولی شرکت فریت بار،بار شما را با خطوط هوایی ایران ایر فریت کند. به این ترتیب در هزینه فریت بار شما صرفه‌جویی خواهد شد.

ارسال بار مسافری به صورت هوایی

فریت بار چطور انجام می‌شود؟

مرحله اول: جمع آوری و دریافت بار از درب منزل
وقتی شما تصمیم گرفتید بار خود را فریت کرده و شرکت مورد نظر خود را به عنوان مسئول انجام امور مربوط به آن انتخاب می‌کنید، باید در زمان تعیین شده توسط شرکت، بار خود را به آن‌ها تحویل دهید.
مرحله دوم: بسته بندی بار
بار‌های جمع آوری شده ابتدا به دقت بسته بندی می‎شوند. آنچه از بار شما که شکستنی باشد در جعبه‌های ایمن چوبی قرار می‌گیرد و بارهایی مانند لباس، داخل کارتن‌های مخصوص یا چمدان گذاشته می‌شوند.
مرحله سوم: حمل تا ترمینال کارگو فرودگاه امام خمینی
پس از آنکه بار شما به‌صورت ایمن و مطمئن جمع‌آوری و بسته‌بندی شد، بار موردنظر به‌منظور انجام تشریفات گمرکی به ترمینال کارگو فرستاده می‌شود. گمرک محتویات بار شما را ارزیابی می‌کند و درصورتی‌که این بار دارای کالاهای ممنوعه باشد، آنها را جداسازی نموده و مابقی بار توزیع می‌شود.

مرحله چهارم: انجام تشریفات گمرکی
بعد از انجام بازرسی بار، گمرک یک مجوز گمرکی صادر می‌کند که وزن و تعداد بسته‌بندی وسایل موجود در بار تعیین و مشخص می‌شود و شرکت حمل و نقل هوایی طبق این مجوز (سند یا اظهارنامه) بارنامه صادر می‌کند. مجوز گمرکی بار شامل اطلاعاتی نظیر وزن بار، تعداد بسته‌بندی و … می‌شود. دریافت تمامی این مجوز‌ها جزو قوانین فریت بار است که با دقت زیادی صورت می‌گیرد.

ارسال بار هوایی

 

به‌منظور فریت بار مسافری ارائه چه مدارکی لازم است؟

شما عزیزان به‌منظور فریت بار مسافری خود توسط شرکت حمل و نقل بار باید مدارک زیر را ارائه دهید:

    • اصل و کپی کارت ملی
    • بلیط پرواز
    • اصل و کپی پاسپورت
    • ارائه نمودن آدرس و تلفن کشور مقصد
    • تکمیل نمودن فرم‌های مربوط به گمرک

تعرفه‌ی فریت بار به چه چیزهایی بستگی دارد؟

تعرفه‌ی ارسال بار به  مواردی که در زیر عنوان میکنیم بستگی دارد:

    • هزینه بسته‌بندی بار فریت
    • هزینه‌ی حمل تا قسمت باربری فرودگاه
    • هزینه‌ی توزین، تخلیه و بارگیری و در صورت نیاز، انبارداری کالا
    • هزینه‌های گرفتن مجوزهای مربوط به بار و بسته بندی
    • هزینه بارنامه‌ی هوایی
    • هزینه‌ی تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری (برگه سبز) یا جواز صادراتی برای کالاهای تجاری

فریت بار به چه کشورهایی انجام می شود؟

می توانید محموله ها و لوازم خود را به هر شهری که در جهان وجود دارد و فرودگاه دارد، به صورت هوایی انتقال دهید و یا فریت کنید. به علاوه ما می توانیم ترتیبی را به وجود بیاوریم که در صورت وجود نداشتن فرودگاه در شهر مقصد مورد نظر، بار شما از نزدیک ترین فرودگاه تا مقصد شما، به شکل زمینی حمل شود. امروزه خدمات لجستیکی با پیشرفت های بسیار گسترده ای این زمینه را برای ما فراهم کرده است تا بتوانیم محموله ها را به صورت ترکیبی و به صورت های هوایی و دریایی و زمینی، به هر نقطه از جهان ارسال نماییم.

فریت بار را می توان در مورد تمامی کشورهای دنیا انجام داد. کشورهایی مانند: آمریکا، استرالیا، کانادا، انگلستان، آلمان، فرانسه، سوئد، نروژ، ترکیه، امارات، فنلاند، کویت، قطر، عمان و …

  • نکات مهم در مورد فریت بار مسافری:
    • یک هفته تا ده روز قبل از انجام مسافرت به این کشور، جهت ارسال بار فریت مسافری با ما تماس بگیرید.
    • با در نظر گرفتن ایام تعطیل گمرک فرودگاه ، حداقل دو روز قبل از سفر باید اقدام به انجام فریت بار مسافری نمایید.
    • گمرک در روزهای پنج شنبه ، جمعه و سایر تعطیلات رسمی کشور، تعطیل می باشد.
    • جهت انجام فریت بار مسافری ، از شرکت های دارای مجوز حمل هوایی بار و دارای دفتر در کمک بگیرید.

راهنمای تحویل بار فریت :

1. هزینه انبار داری تا48 ساعت رایگان و بعد از آن با توجه به وزن ، حجم و نوع بار محاسبه می گردد.
2. هزینه خدمات فرودگاهی بستگی به نوع و حجم بار شما دارد.

آیا فریت بار فقط به صورت هوایی انجام می‌شود؟

به طور کلی فریت بار در ایران به معنی فریت بار هوایی است. اما تصور کنید که می‌خواهید لوازم سنگین و بزرگی مانند لوازم خانگی را به کشور دیگری بفرستید. در این صورت نمی‌توانید از فریت بار هوایی استفاده کنید. اما امکان فریت بار به صورت زمینی و حتی دریایی نیز وجود دارد.

برای فریت بار لوازم منزل برای مقاصدی که از ایران مسیر زمینی دارند، مثل ترکیه و بسیاری از کشورهای اروپایی، می‌توانید هزینه یک چهارم، نصف یا یک کامیون کامل را پرداخت کنید و به راحتی بار خود را در هر مقصدی تحویل بگیرید.

آیا امکان ردیابی محموله به صورت آنلاین وجود دارد؟

بله. با در اختیار داشتن شماره 11 رقمی بارنامه خود، می‌توانید مسیر ارسال محموله خود را از طریق وب سایت شرکت هواپیمایی، دنبال کرده و از زمان پرواز و رسیدن آن به مقصد، اطلاع دقیق‌تری یابید.

آیا هزینه های دیگری هم جهت فریت باردرفرودگاه مبدا میبایست پرداخت گردد؟

بلی. شما جهت ارسال بار خود در فرودگاه ، میبایست هزینه هایی را به سیستم خدمات فرودگاهی پرداخت نمایید که در قبال آن رسید پرداخت ، به شما ارایه خواهد شد. این هزینه ها هیچ ربطی به هواپیمایی حامل بار و نمایندگان آنها ندارد و بابت خدمات فرودگاهی ، بوسیله ارگان های دیگر از شما دریافت خواهد شد. معمولا هزینه ها جهت باسکول و بسته بندی مجدد در فرودگاه میباشد.

در صورت آسیب رسیدن به محموله (در کشور مقصد) چه باید کرد؟

در صورتی که گیرنده کالا متوجه خسارت بر کالای خود شود حتما و حتما میبایست قبل از خروج بار از فرودگاه و گمرکات کشور مقصد صورت جلسه خسارت تشکیل دهد و نسبت به جمع آوری مدارک اعم از صورت جلسه ،عکس از کالای خسارت دیده و سایر شواهد موجود سریعاً اقدام نماید و جهت دریافت خسارت با همراه داشتن در خواست کتبی در حداقل زمان ممکن به دفتر هواپیمایی در کشور مقصد مراجعه گردد.

حضور مسافر یا افراد درجه یک خانواد در فریت بار الزامی هست ؟

بله برای فریت یا اضافه بار مسافری حتما به یک نفر به نماینده به عنوان فرستنده کالا نیازمند هست ولی نیاز به حضور شخص مسافر نیست .

اگر نام و اطلاعات مربوط به تحویل گیرنده کالا در بارنامه اشتباه درج شده باشد باید چکار کرد؟

باید فرستنده یا نماینده قانونی ایشان به صورت کتبی درخواست خود را ثبت نموده و در صورتی که بار ارسال شده باشد شامل هزینه می گردد.

اگر در هنگام دریافت بار فریت شده ، متوجه آسیب رسیدن به محموله ارسالی شویم چه باید کرد؟

گیرنده باید حتما قبل از دریافت از انبار مقصد و رسید دریافت ، محموله را رویت و از سلامت بار اطمینان نماید و در صورت آسیب به بار فرم Damage cargo را پر نماید. توجه داشته باشید در غیر اینصورت بیمه خسارت شامل کالای شما نمی گردد.

آیا برای تحویل گرفتن بار در مقصد نیاز به اصل بارنامه می باشد؟

فقط برای بارهای تجاری نیاز به اصل بارنامه و داکیومنت های مربوط هست و برای بارهای فریت نیازی به ارائه اصل بارنامه وجود ندارد .

مدت زمان رسیدن بارهای مسافری (فریت بار ) و تجاری به مقصد چقدر است ؟

مدت زمان رسیدن بار به مقصد به  عوامل مختلفی بستگی دارد مثل اینکه که در شهر مقصد فرودگاه بین المللی وجود دارد یا نه ، یا اینکه بار در فرودگاه تحویل گرفته می شود یا درب منزل تحویل داده می شود و … ولی معمولا زمان رسیدن بارها به صورت متوسط بین 5 تا 10 روز کاری می باشد .

البته اگر بخواهید بارها سریع تر به مقصد برسند می توانید با پرداخت هزینه بیشتر از سرویس های ویژه استفاده کنید که بارهای شما را بین 24 تا 48 ساعت به مقصد می رسانند.

فریت بار هوایی

هزینه فریت بار مسافری چگونه محاسبه می شود ؟

هزینه فریت بار بر اساس مسیر ، وزن و ابعاد بار ارسالی مشخص می شود .

ارسال چه کالاهایی در فریت با مسافری ممنوع است ؟

ارسال کالا بر اساس ممنوعیات گمرکی و کالاهایی که در دسته کالاهای خطرناک توسط لاین قرار می گیرد ممنوع می باشد .

چه کالاهایی را می شود به صورت فریت بار مسافری ارسال نمود؟

لوازم شخصی را می توان به صورت فریت بار ارسال نمود.

وزن بار هوایی در پروسه فریت بار مسافری ، چگونه اندازه گیری می شود ؟

با بر دو معیار وزن و حجم بررسی می گردد که بر اساس قانون هر کدام بیشتر بود حساب می گردد قانون حجم در کارگو =طول * عرض * ارتفاع تقسیم بر 6000 برای هر بسته

آیا موقعیت بار پس از صدور بارنامه قابل پیگیری می باشد ؟

بعد از تایید توسط فرستند و ارسال بر روی اولین پرواز می توان بار را پیگیری کرد .

آیا می توان لوازم باتری دار را به صورت فریت هوایی ارسال کرد ؟

این مورد کاملا به نوع باتری استفاده شده بستگی دارد برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

شرکت STK (سریع ترابر کهکشان) چه كمكي به ما می كند؟

شرکت خدمات فریت بار و کارگو  سریع ترابر کهکشان(STK) با بیش از دوازده سال تجربه در صادرات و حمل و نقل هوایی انواع کالا از گمرکات و فرودگاه های کشور در خدمت صادرکنندگان است.

سریع ترابر کهکشان(STK) به صاحبان بار اطمینان می‌دهد که انجام پروسه گمرکی در فرودگاه و حمل هوایی کالا به شهر مقصد را بدون وقفه و در اسرع وقت توسط پرسنل مجرب و ماهر به انجام خواهد رساند.

شرکت خدمات فریت بار و کارگو سریع ترابر کهکشان(STK) دارای مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری است.سریع ترابر کهکشان(STK) اجازه صدور انواع بارنامه هوایی شرکت های معتبر هواپیمایی فعال ایران را داراست. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم مناسب ترین هزینه حمل هوایی بار را با معتبرترین ایرلاین های بین المللی داشته باشید.

مزایای فریت بار مسافری شرکت سریع ترابر کهکشان(STK) برای شما

    • اعتبار 12 ساله این شرکت که به شما اطمینان می‌دهد بار مسافری شما صحیح و سالم به مقصد می‌رسد
    • شرکت سریع ترابر کهکشان(STK) نماینده رسمی ایرلاین های معتبر است
    • باتوجه به اینکه شرکت سریع ترابر کهکشان(STK) نماینده ایرلاین ها است پایینترین نرخ فریت بار مسافری را دارد
    • تحویل بار از درب منزل و حمل آن تا فرودگاه
    • ارائه خدمات بسته بندی مناسب فریت بار هوایی توسط پرسنل آموزش دیده و متخصص شرکت
    • انجام تشریفات کسل کننده و وقت گیر گمرکی در فرودگاه توسط پرسنل شرکت سریع ترابر کهکشان(STK)


جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره 09133666726 تماس حاصل فرمایید

×
خانم جدیدی
1 +